Bijeenkomst SP Landgraaf 4 augustus 2021

10 augustus 2021

Bijeenkomst SP Landgraaf 4 augustus 2021

Foto: Jos Wetzels

Na een lange periode van communiceren via computers, was het nu eindelijk tijd om weer lijfelijk samen te komen. Zo'n 20 actieve leden waren woensdagavond in het Streeperkruis bij elkaar gekomen.  Heel fijn om elkaar weer te ontmoeten onder het genot van goed geserveerde heerlijke drankjes. De avond stond in het teken van kennismaking en de komende gemeenteraadsverkiezingen maart 2022. Na het welkomstwoord van Paul Sour, was het de beurt aan Marc van Caldenberg (ons enige  gemeenteraadslid) om de aanwezigen een indruk te geven van de rol van gemeenteraadslid. Voor de komende gemeenteraadsverkiezingen zijn we namelijk op zoek naar kandidaten, die namens de SP als gemeenteraadslid willen gaan functioneren.

Tevens zoeken we actieve leden die willen meehelpen aan de komende verkiezingscampagne maart 2022. Hierbij valt te denken aan flyeren, folderen, bezorgen, bellen, kloppen en onze promotiestand bemannen. We gaan ons namelijk met regelmaat in Landgraaf opstellen met onze kersverse SP Partytent, met name om ons zichtbaar te maken en bij onze burgers te informeren naar hetgeen zij belangrijk vinden voor onze gemeente. Waar dient de gemeente in te investeren, aandacht voor te hebben?

De avond werd ludiek afgesloten met een hilarische quiz. Alle aanwezigen kwamen als winnaar uit de bus en worden beloond met een SP T-shirt, dat ze in geval van actie straks kunnen aantrekken. We kijken terug op een geslaagde avond, die naast informatief, vooral erg gezellig was.