bestuur afdeling

20 maart 2012

26 maart; ALGEMENE LEDENVERGADERING

XVIII congres
Op 26 maart is de algemene Ledenvergadering. Aanvang 19.30uur in het Streeperkruis. De vergadering zal uit twee delen bestaan.
1. de bespreking van de congresstukken voor het XVIII congres ( 2 juni) en de afvaardigingen voor dit congres en de regioconferentie.
2. het bestuur en de raadsfractie leggen verantwoording af over 2011 maar daarnaast is het hele bestuur aftredend en herkiesbaar.

3 oktober 2011

Armoede werkt niet

Onder het motto ‘Armoede werkt niet’ werkt de SP overal in het land aan een ketting van solidariteit met de mensen in de fabrieken, bedrijven en sociale werkplaatsen die hun baan dreigen te verliezen. Ook de bezoekers van winkelcentrum Op de Kamp kan het niet ontgaan zijn dat de SP Landgraaf actief werkhandschoenen met handtekeningen verzameld.

24 april 2011

1e vergadering nieuw bestuur

Zaterdag 23 april was de eerste vergadering van het nieuwe bestuur van de afdeling Landgraaf. Alle taken van het bestuur, en dat zijn er heel wat, werden opnieuw verdeeld onder het genot van een stuk verse vla. Ook zullen er een aantal nieuwe zaken opgepakt, zoals het opzetten van een kerngroep van actieve leden en het opnieuw opzetten van een volledige hulpdienst.

11 februari 2011

Aspirant bestuurslid SP Landgraaf

Op 24 maart is de volgende Algemene LedenVergadering van de afdeling Landgraaf. Thijs Coppus, fractievoorzitter in Provinciale Staten zal een en ander komen vertellen over de verkiezingsuitslag en de coalitieonderhandelingen. Ook staat de (her)benoeming van bestuursleden op de agenda. Er is één nieuwe bestuurslid bestuurslid, Irma Koopman.
Op de foto Irma tijdens een actie in de wijk Achter de Haesen.