Actie

7 september 2022

ACTIEZATERDAG 10 SEPTEMBER: "KOSTEN OMLAAG, LONEN OMHOOG"

We gaan met de Landgraafse burgers de langste boodschappenlijst voor Rutte vullen. Deze wordt gebruikt bij het PrinsjesdagProtest op zaterdag 17 september in Den Haag.
Van 10.00 tot 10.45 uur zijn we in Winkelcentrum Schaesberg (Markt)
Van 11.00 tot 11.45 uur zijn we in Winkelcentrum Op de Kamp (Nieuwenhagen)
Van 12.00 tot 12.45 uur zijn we in Winkelcentrum Waubach (Nieuwe Markt)

8 juli 2022

Actiezaterdag "KOSTEN OMLAAG!!!

Foto: SP

Boodschappen, tanken, huur, energie, alles wordt duurder. Terwijl grote bedrijven torenhoge winsten maken. De kosten moeten omlaag en dat betalen we van deze winsten (winstbelasting). Ook Rutte IV ontziet de grote vermogens en laat de huishoudens weer "bloeden". In een welvaartsstaat dragen de sterkste schouders de zwaarste lasten, hetgeen hier dus niet het geval is. "Gaaf land" volgens Rutte.

15 januari 2022

Tentactie SP-Landgraaf op de nieuwe markt in Waubach

Foto: SP

Vandaag, 15 januari, hebben leden van het campagneteam van de SP-afdeling Landgraaf het winkelend publiek bevraagd over hun veranderingswensen voor Landgraafse gemeenschap in de komende vier jaar. Deze morgen waren we aanwezig op de (nieuwe) markt in de kern Ubach over Worms. We richtten ons op een zo breed mogelijk publiek: man en vrouw, oud en jong.