Actie

9 september 2023

Protestmars Behoud Ziekenhuis Parkstad

Delen? Heel graag...!
Hoe meer mensen het weten, hoe meer er mee doen, hoe sterker het signaal.

6 september 2023

Klopactie Olmenstraat Lauradorp

Foto: SP

Op dinsdag 5 september heeft een delegatie van SP-Landgraaf vanaf 17.00 uur tot 18.30 uur de Olmenstraat in de wijk Lauradorp in de Gemeente Landgraaf bezocht. Deur aan deur werd aangebeld en met bewoners gesproken over de hoge prijzen o.a. van de boodschappen, de energie, een betaalbaar huis om in te wonen, de gezondheidzorg die erg afbrokkelt, het opkomen voor betaalbaar OV, stop de ziekenhuizen die verdwijnen.....

25 januari 2023

Aanmelden gratis busreis Heerlen-Amsterdam v.v. naar SP-Volksprotest op 11 februari

Foto: SP

Op 11 februari vindt in Amsterdam het Volksprotest "Nationaliseer onze Energie" plaats.
Voor SP-leden uit de regio Zuid, maar zeker ook voor sympathisanten, wordt er een (of meer) bus(sen) ingezet.
Deze is gratis voor iedereen.

16 januari 2023

SP organiseert gratis busreis voor Volksprotest

Foto: SP

Op zaterdag 11 februari vindt het Volksprotest plaats in Amsterdam.
Onze energie hoort niet thuis op de markt, daarom komen we samen in actie en zeggen wij: verlaag de rekening en nationaliseer onze energie. Vanuit Heerlen rijdt er een bus waarmee iedereen gratis mee kan. Aanmelden voor deze bus kan via https://www.sp.nl/nieuws/2023/01/met-bus-naar-volksprotest

7 september 2022

ACTIEZATERDAG 10 SEPTEMBER: "KOSTEN OMLAAG, LONEN OMHOOG"

We gaan met de Landgraafse burgers de langste boodschappenlijst voor Rutte vullen. Deze wordt gebruikt bij het PrinsjesdagProtest op zaterdag 17 september in Den Haag.
Van 10.00 tot 10.45 uur zijn we in Winkelcentrum Schaesberg (Markt)
Van 11.00 tot 11.45 uur zijn we in Winkelcentrum Op de Kamp (Nieuwenhagen)
Van 12.00 tot 12.45 uur zijn we in Winkelcentrum Waubach (Nieuwe Markt)

8 juli 2022

Actiezaterdag "KOSTEN OMLAAG!!!

Foto: SP

Boodschappen, tanken, huur, energie, alles wordt duurder. Terwijl grote bedrijven torenhoge winsten maken. De kosten moeten omlaag en dat betalen we van deze winsten (winstbelasting). Ook Rutte IV ontziet de grote vermogens en laat de huishoudens weer "bloeden". In een welvaartsstaat dragen de sterkste schouders de zwaarste lasten, hetgeen hier dus niet het geval is. "Gaaf land" volgens Rutte.

15 januari 2022

Tentactie SP-Landgraaf op de nieuwe markt in Waubach

Foto: SP

Vandaag, 15 januari, hebben leden van het campagneteam van de SP-afdeling Landgraaf het winkelend publiek bevraagd over hun veranderingswensen voor Landgraafse gemeenschap in de komende vier jaar. Deze morgen waren we aanwezig op de (nieuwe) markt in de kern Ubach over Worms. We richtten ons op een zo breed mogelijk publiek: man en vrouw, oud en jong.