TIJD VOOR RECHTVAARDIGHEID: MOBILISATIE 15 SEPTEMBER IN VOLLE GANG!

7 september 2018

TIJD VOOR RECHTVAARDIGHEID: MOBILISATIE 15 SEPTEMBER IN VOLLE GANG!

Foto: SP

Op 15 september komen we bij elkaar aan de prachtige Wilheminakade in Rotterdam. We laten zien dat het anders kan en rechtvaardiger moet. Inmiddels is de mobilisatie in volle gang en draaien afdelingen op volle toeren om zoveel mogelijk mensen naar Rotterdam te krijgen. Niet alleen SP’ers, maar alle sympathisanten, buurtactivisten en dappere strijders zijn welkom. Oftewel: alle Vrienden voor Rechtvaardigheid.

We kunnen er natuurlijk alleen een groot succes van maken als we er gezamenlijk de schouders onder zetten. En dat doen afdelingen dus ook al! Niet gek, want woensdag is in de campagnestream een mooie prijs beloofd voor de afdeling die met de meeste mensen komt: een aantal ‘Live Life to the Marx’-truien van ROOD. Vanuit Gelderland, Zuid-Limburg, Amersfoort en Utrecht zijn al volle bussen beloofd. Komt er vanuit jouw afdeling ook een bus? Laat dit ons even weten via altijdindebuurt@sp.nl. De landelijke partij zal de helft van de kosten vergoeden.

Heb je de campagnestream woensdagavond gemist, omdat je te druk was met mensen bellen, bezoeken en uitnodigen voor de 15e? De stream is terug te kijken op sp.nl/cstream.

Heel veel succes met de mobilisatie en tot 15 september!