Zilveren Tomaat voor Ben Rewinkel

2 juli 2014

Zilveren Tomaat voor Ben Rewinkel

Vrijdag 27 juni kreeg SP-er Ben Rewinkel de Zilveren Tomaat opgespeld door afdelingsvoorzitster Irma Koopman.

Ben kreeg deze tomaat op voordracht van de afdeling. Ben zet zich al ruim 10 jaar op onnavolgbare wijze in voor de SP Landgraaf. Er is geen actie of hij is erbij!

Jarenlang schreef hij de nieuwsbrief van de afdeling die altijd bij de Tribune (het SP-maandblad) zit. Hij bracht vervolgens de Tribunes ook zelf rond. We kunnen ons geen voorstelling maken van de hoeveelheid folders, flyers, kranten en Tribunes die Ben heeft rondgebracht in al die jaren, een vrachtwagen vol.
Posters plakken, mensen organiseren, lesgeven, zelf scholingen volgen, niets was hem teveel.

Acht jaar lang was hij naast dat alles ook gemeenteraadslid en fractievoorzitter. Recentelijk heeft hij zelfs de functie van wethouder aanvaard, waarvoor hij wel zijn lidmaatschap van Provinciale Staten heeft moeten opgeven.

Ben kennende gaat hij zich daar ook weer met de volle 100% voor inzetten. En daarnaast zal hij ook gewoon, net als heel veel SP-ers.......met krantjes lopen en acties voeren.

Ben dankjewel voor je inzet en proficiat!