STEMMEN!

11 maart 2014

STEMMEN!

Afgelopen week heeft iedere stemgerechtigde in Landgraaf de stempas gekregen. Met die pas en uw identiteitsbewijs kunt u gaan stemmen.

Geen stempas Heeft u geen stempas gekregen of bent u hem kwijtgeraakt? Neem dan contact op met de gemeente. Doe dit uiterlijk 1 werkdag voor de verkiezingsdag vóór 12.00 uur.

Machtigen Als u niet zelf kunt stemmen, kunt u een ander machtigen dit voor u te doen. Dit kan op de volgende manier:

Door iemand te machtigen. Vul de achterkant van uw stempas in en laat de gemachtigde medeondertekenen. Geef de pas en een kopie van uw identiteitsbewijs aan hem of haar mee . De kopie moet hij of zij laten zien aan het stembureau. De gemachtigde moet in dezelfde gemeente wonen als u en kan iedereen zijn, hoeft geen familie te zijn

Stemmen U ontvangt in het stemlokaal het stembiljet, waarop u met een rood potlood uw stem kenbaar maakt.

Vervoer Bent u moeilijk ter been en wilt u toch graag gaan stemmen, wij kunnen u halen en brengen, ongeacht op welke partij u stemt. Omdat we dat met onze eigen auto's doen kunnen we helaas geen hulpmiddelen als rolstoelen en rollators meenemen. Mail of bel ons gerust!

Vragen? Heeft u andere vragen of problemen met stemmen, u kunt altijd even contact met ons opnemen, we zullen kijken of we u kunnen helpen. Mail of bel ons!

We wensen u veel succes met uw stem, die gaat de komende 4 jaar namelijk erg veel bepalen in Landgraaf!

Lijst 6, de SP

landgraaf@sp.nl