teambuildingsdag bestuur.

14 juli 2011

teambuildingsdag bestuur.

Na 10 jaar intensief gebruik was het kantoor van de SP Landgraaf toe aan een grondige renovatie. Sinds april 2001 is het pand aan de Maastrichterlaan 11 in gebruik voor bestuursvergaderingen, fractieoverleg, hulpdienst, acties, etc.

Het hele bestuur, en een deel van hun partners, heeft zaterdag in het kader van een team-building-dag niet een dagje gediscuteerd ergens op de hei. Ook hebben we geen gezamenlijk etentje gehad of een survivaltocht in de Ardennen. Als bestuur hebben van 9 uur ’s ochtends tot na 11-en ’s avond gewerkt om ons kantoor op te knappen.

Afdelingsvoorzitter Ben Rewinkel geeft aan dat het voor iedereen een vermoeiende dag is geweest maar dat ook is aangetoond dat deze bestuursleden goed kunnen samenwerken. Zeven mensen, 14 uur bijeen op een oppervlakte van minder van 30m2, zonder conflict, dat geeft vertrouwen in de komende bestuursperiode. Ook de ondersteuning van diverse partners van de bestuursleden geeft vertrouwen dat er en goede periode aankomt.

Een mooi kantoor is voor de SP geen doel. Het is een middel . Een middel om te komen tot een samenleving waarin gelijkheid, gelijkwaardigheid en solidariteit voorop staat.

Verder dank aan de landelijke SP die ons financieel een steuntje in de rug heeft gegeven