Stadskrant “Landgraaf Speciaal” is klaar.

10 februari 2011

Stadskrant “Landgraaf Speciaal” is klaar.

Al enkele keren eerder heeft de SP afdeling Landgraaf een krant gemaakt voor alle inwoners van Landgraaf. Wij vinden het belangrijk om onafhankelijk van journalisten en kranten onze visie op de actualiteit te geven. Het huidig college (GBBL, PvdA en VVD) is nu bijna een jaar aan het roer en het wordt al duidelijk wie de grootste rekening van alle bezuinigingen krijgt. Enerzijds worden er miljoenen in potjes voor asfalt gestopt terwijl het armoede- en minima beleid nauwelijks meer iets voorstelt. Ook worden uitgaven in voorzieningen voor de inwoners uitgesteld. Het potje voor de renovatie van het zwembad wordt zelfs geschrapt, vertelde wethouder Leunessen op L1 tv, alsof dit iets is om trots op te zijn.

Voor de SP reden om een aantal zaken voor de inwoners van Landgraaf helder op een rijtje te zetten. Hiervoor hebben we een “Landgraaf SPeciaal” gemaakt. Deze krant wordt binnen nu en enkele weken gratis huis aan huis verspreid. Het eerste exemplaar heeft oud-(fractie) voorzitter Jeanny Berg vanavond van Ben Rewinkel, huidig (fractie)voorzitter, ontvangen.