Op de Kamp ‘s avonds hermetisch op slot

27 oktober 2010

Op de Kamp ‘s avonds hermetisch op slot

Op de Kamp ‘s avonds hermetisch op slot, kopt het Limburgs Dagblad. En de winnaars zijn ...... juist de vandalen

Het politiebureau in het centrum is 's avonds gesloten. Het winkecentrum is dermate miniem in aanbod dat er na winkelslutingstijd absoluut niets meer te beleven is. Afsluiten is toegeven aan onmacht. Beter zou zijn om centrum belevenswaardig te maken. Weer een verkeurde keuze van college van GBBL, PvdA en VVD.

"Concreet betekent het dat er aan de vijf in- en uitgangen van de winkelpassages hekwerken worden aangebracht die dagelijks worden gesloten als de laatste winkel dicht is gegaan. In winkelcentrum Op de Kamp kampt men al jaren met vandalisme en vernielingen, vooral gepleegd in de avonduren."

Voorzitter Ben Rewinkel stelt dat dit een voorbeeld is van het paard achter de wagen spannen is. Men is er na 27 jaar nog steeds niet in geslaagd om van het winkelcentrum Op de Kamp een centrum van alure van de gemeente te maken. Toegeven aan de spordische incidenten laat de onmacht zien van dit college.