Buurten in de buurt: Leenhof

7 juni 2010

Buurten in de buurt: Leenhof

SP Landgraaf in Leenhof
Vandaag waren we met een groep van 9 SP-ers in de wijk Leenhof. Globaal tussen de Heerlenseweg en de Pastoor Schattenstraat. We werden geholpen door Tweede Kamerlid en Heerlenaar Jan de Wit. De nummer 3 op de landelijke verkiezingslijst. We hebben op zo’n 600 plekken aangebeld. Hartverwarmend zoveel positieve reacties die we kregen over de SP, haar standpunten én onze lijsttrekker Emile Roemer.

Als verrassing heeft Jan de Wit aangebeld bij onze oud-voorzitter en oud-raadslid Jeanny Berg. Op de foto de ontmoeting van twee mensen die al sinds de oprichting van de SP lid zijn.
SP Landgraaf, Jeanny en Jan

Het was niet alleen een kwestie van verkiezingskrant en folder met sponsje afgeven. Uiteraard zijn we ook met mensen in gesprek gegaan met A. de vraag om te gaan stemmen en B. om dan op de beste partij te stemmen. Dat is uiteraard de SP. Voor een groot aantal bewoners van Leenhof is het al duidelijk dat zij op de SP gaan stemmen, waarvoor onze dank.
SP Landgraag, heren de Wit en Smeets

Ook hebben we diverse klachten en opmerkingen van mensen meergenomen. Ook hiervoor is het goed om met mensen in gesprek te komen.
SP Landgraaf, Gerrit en Jan