Afscheidsreceptie Jeanny Berg, 7 mei 2010

16 april 2010

Afscheidsreceptie Jeanny Berg, 7 mei 2010

Jeanny Berg neemt afscheid van de actieve politiek. Het bestuur en de raadsfractie van de SP Landgraaf bieden haar een afscheidsreceptie aan op 7 mei vanaf 19.00 uur in het Partycentrum Het Streeperkruis.
Het is niet mogelijk om iedereen waar Jeanny, in de vele jaren dat zij politiek actief was, mee van doen had persoonlijk uit te nodigen. Mocht u geen persoonlijke uitnodiging hebben ontvangen, dan nodigen wij u op deze wijze uit om haar de hand te drukken.

We hebben binnen de SP weinig traditie om mensen in het zonnetje te zetten. Bij Jeanny maken we een uitzondering. Jeanny was 16 jaar raadslid waarvan 14 jaar fractievoorzitter. Verder was zij 19 jaar bestuurslid en 14 jaar afdelingsvoorzitter en recent ook nog penningmeester. Zij heeft in de hulpdienst honderden mensen geholpen met de meest uiteenlopende problemen. Ons landelijk maandblad De Tribune, maar ook het plaatselijk inlegvel, zouden zonder haar met de post verstuurd moeten worden. Zij was de drijvende kracht achter menige actie en zorgde tussendoor dat het kantoor aan de Maastrichterlaan er netjes uitziet. En dan heb ik het niet over haar inzet voor kandidatenlijsten, verkiezingsprogramma. werven van (actieve) leden, etc. etc.

We nemen op 7 mei afscheid van een gedreven politica die in Landgraaf een boegbeeld voor de SP is geweest. U bent van harte welkom.