Het plakteam plakte niet maar.....

21 februari 2010

Het plakteam plakte niet maar.....

Vanavond was de harde kern van ons plakteam niet bezig met affiches en plaksel, volgens geheim recept, maar met hamer, nietpistool en tieraps.

De eerste plek van handeling was de rotonde Schaesbergerweg – Melcherstraat. Dit is de weg met het meeste verkeer in Landgraaf, zo’n 19.000 voertuigen per dag exclusief fietsers. Een roldoek van 10 meter, 8 houten paaltjes en een groot aantal nietjes waren voldoende om dit verkeersknooppunt een veel beter aanzien te geven.

SP Landgraaf rotonde Schaesbergerweg

Tweede plek van handeling was het hekwerk bij themapark Mondo Verde. Omdat het particulier eigendom is hebben we wel eerst om toestemming gevraagd. Ook hier hangt nuy een spandoek op een goede zichtlokatie.

SP Landgraaf  spandoek Mondo Verde

In het derde bedrijf werd het echt spannend. Landgraaf wordt ter hoogte van zwembad In de Bende doorsneden door een autoweg. Het ophangen van een spandoek op deze plek door twee mensen met hoogtevrees en iemand met geheel andere vrezen zien we als een overwinning op onszelf. De inzet voor het goede doel maakt dat mensen zich kunnen verheffen boven hun angsten. Een geweldige ervaring.

SP spandoek Landgraaf viaduct