onze kandidaten voor de gemeenteraadsverkiezingen

15 oktober 2009

onze kandidaten voor de gemeenteraadsverkiezingen

Op 14 oktober hadden we een goed bezochte Algemene Ledenvergadering (ALV). Belangrijkste agendapunt was het vaststellen van de lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van 3 maart 2010. De presentatie gebeurde door het bestuur op voordracht van een verkiezingscommissie. Op één wijziging na, werd de voorgestelde lijst unaniem goedgekeurd.

De bovenkant van de lijst ziet er als volgt uit:

1 Jeanny Berg-Lamers
2 Ben Rewinkel
3 Marc v. Caldenberg
4 José Ernste-Feijer
5 Jo Thielen
6 Nelly Schiffelers
7 Frits Kusters
8 Anna Mikulic
9 John Buijsen en
10 Maurice Rohan

Omdat ze beiden voor hun werk niet aanwezig konden zijn staan Anna en Maurice niet op bovenstaande foto. Wel staan er de nummer 11 van de lijst, Rob Hamers, en onze lijstduwer, Rinus Fransen.

Onder van links naar rechts Rob, John, José en boven naar links naar rechts Nelly, Marc, Jeanny, Ben, Frits, Jo en Rinus.

De overige plaatsen op de lijst worden ingenomen door Rob Hamers, Wout Dohmen, Peter Graus, Joop Werkman, Henk Sleurink, Harrie Peters, Harrie Bonnie, Hans Maassen, Ruud Wiertz, Ingrid Wanders, Frenk Bekkum, Sandra Herpers, Jo Souren, Men Hanssen, Willem Schreijen, Ahmed Mahoud en Rinus Fransen.

Wie goed telt komt tot 27 kandidaten. Het bestuur heeft mandaat gekregen om de komende tijd nog drie kandidaten toe te voegen.
We zijn van plan om met dit team van kandidaten een goede verkiezingsuitslag neer te zetten. Een nieuwe koers voor Landgraaf dus.