KOM A.S. MAANDAG MASSAAL NAAR ESSENT IN DEN BOSCH

15 januari 2009

KOM A.S. MAANDAG MASSAAL NAAR ESSENT IN DEN BOSCH

Als SP laten we de uitverkoop van Essent uiteraard niet stilletjes laten passeren, We zijn bezig met een massaal protest vanuit de bevolking. Wij zullen in alle provincies waar Essent zit campagne gaan voeren tegen de verkoop van de Essentaandelen.
We roepen op om a.s. maandag 19 januari naar Den Bosch te komen waar om 5 voor twaalf de aftrap van de campagne plaatsvindt. Aan het Willemsplein in Den Bosch ligt het hoofdgebouw van Essent, waar we het startschot geven. Daarbij is het natuurlijk van groot belang dat we hier met een behoorlijke ploeg mensen aanwezig zijn.
Landgraafse SP leden kunnen ons een mailtje sturen om de reiskosten te regelen: klik op SP Landgraaf

Vertrek vanaf station Landgraaf met de trein van 09.39 uur. Overstappen in Heerlen en we zijn dan om 11.21 in Den Bosch.

Vanaf het station in Den Bosch bereik je het Essentgebouw lopend in een minuut of vijf. Vanuit het station rechtsaf de Koninginnenlaan in, dan alsmaar rechtdoor via Julianaplein en Koningsweg kom je op het Willemsplein.