SP Landgraaf zoekt bezorgers

20 april 2008

SP Landgraaf zoekt bezorgers

bezorger
In februari van dit jaar heeft de SP voor het eerst een gratis krant uitgebracht. Deze krant wordt 4 keer per jaar verspreid door heel Nederland. De eerste oplage was 1,7 miljoen exemplaren. In Landgraaf is de eerste oplage huis aan huis verspreid. Dit was een hele klus die door een klein aantal mensen is gedaan. Voor de volgende oplage zijn wij op zoek naar mensen die ons willen helpen met het bezorgen van 15.000 exemplaren.

Wat betekent dit nu concreet? De kranten worden 4 keer per jaar bezorgd. Daarnaast brengt de afdaling Landgraaf 1 keer per jaar een eigen jaarkrant uit. Wij streven ernaar dat iedere bezorger maximaal 2 à 3 uur bezig is met het bezorgen van deze krant. Dit betekent dat ongeveer 500 exemplaren per bezorger rondgebracht worden. Bovendien is het zo dat wij bij voorkeur proberen mensen deze kranten te laten bezorgen in hun eigen woonomgeving.

Bent u geïnteresseerd om de SP Landgraaf te helpen met het bezorgen van deze kranten? U kunt zich opgeven door een e-mail te sturen naar landgraaf@sp.nl . Vermeld in deze e-mail dat u wilt meehelpen met het bezorgen van de krant en uw naam, adres en telefoonnummer zodat wij met u contact op kunnen nemen. Of bel even in de vroege avonduren met onze organisatiesecretaris Marc van Caldenberg, tel. 06-51986380

Arbeidsvoorwaarden:

• 5 maal per jaar 2 à 3 uur huis aan huis een krant bezorgen.
• Werktijd tussen 10 en 15 uur per jaar, naar eigen inzicht binnen 10 dagen nadat krant wordt aangeboden in te vullen .

Beloning:

• Immaterieel:
- het gevoel voor de SP actief bezig te zijn geweest
- door lichaamsbeweging kosten van sportschool uitgespaard
- weten een bijdrage geleverd te hebben aan de verspreiding van het SP gedachtegoed.
• Materieel: jaarlijkse uitnodiging voor de SP vrijwilligersavond.