SP bestuur en fractie bedankt vrijwilligers

11 januari 2008

SP bestuur en fractie bedankt vrijwilligers

foto van vrijwilligersHet bestuur en de raadsfractie hebben gezamenlijk een gezellige avond georganiseerd in "De Poort van Gravenrode" om vrijwilligers die in 2007 bij de diverse acties en activiteiten hebben deelgenomen te bedanken.

Als afdeling Landgraaf mogen we ons gelukkig prijzen dat we in het voorbije jaar voor acties en activiteiten op een zo groot aantal vrijwilligers hebben mogen rekenen. Het bezorgen van de Tribune, de jaarkrant, de hulpdienst, de diverse acties, met de caravan op het raadhuisplein, maar zeker ook alles wat met de enquête in Schaesberg over Carré te maken had. Dit alles had niet kunnen gebeuren zonder de hulp van velen. Het is dan ook niet meer dan passend om de vrijwilligers die dit alles mogelijk gemaakt hebben te bedanken. We hebben dit gedaan met een natje en droogje in "De Poort van Gravenrode". De toespraken waren beperkt, de bedankjes en drankjes gelukkig niet. Deze vrijwilligers en actieve leden zijn de ogen, oren én vuisten van de SP. Het is ook de kracht van de SP dat wij niet alleen in verkiezingstijd actief zijn, maar altijd en continu bezig zijn om de wereld waarin we leven beter te maken. Een afdelingsbestuur en raadsfractie kan dit niet zonder de hulp van actieve leden. Een bedankje voor de inzet was dan ook op zijn plaats. Misschien is dit de start van een mooie traditie. Helaas hadden we voor de avond vele afmeldingen. We zullen onderzoeken hoe we een volgende keer een geschiktere datum kunnen vinden.