25 februari: SP-Feest in het ‘Land van Ooit’

14 februari 2007

25 februari: SP-Feest in het ‘Land van Ooit’

Op zondag 25 februari organiseert de SP in verband met de Provinciale Staten verkiezingen op 7 maart een feestelijke bijeenkomst: ( “De SP in alle Staten” in het “Land van Ooit” in Drunen).

Naast de mogelijkheid tot het bezoeken van het “Land van Ooit” is er een centraal programma met o.a. Sjaak Bral, debatten, speeddaten met de provinciale lijsttrekkers, de band Zuco 103, een toespraak van Jan Marijnissen en nog veel meer…

Ook wordt er een wedstrijd gehouden tussen de verschillende provincies met naast voetbal en touwtrekken de onderdelen ‘dichters’, ‘presenteer jouw provincie’ en ‘wie maakt het mooiste verkiezingsbord?’ Ook jongerenorganisatie ROOD organiseert een eigen programma voor die dag. Dus voor ieder wat wils. Het ‘Land van Ooit’ gaat open om 11.30 uur. Om 12.30 uur start het officiële programma. Het geheel is afgelopen omstreeks 18.00 uur.

Iedereen, die de SP een warm hart toedraagt mag mee! De entreekaarten kosten € 5 voor volwassenen en € 2,50 voor kinderen. De toegangskaarten zijn verkrijgbaar bij:
- Plaatsvervangend afdelingsvoorzitter
Rinus Fransen, Pastoor Schattenstraat 53, Landgraaf, tel: 06 – 22948744.-
het SP-Huis, Oude Kerkstraat 9 in Heerlen, tel: 045-5725777

Het is vaak erg gezellig met veel SP’ers op reis. Daarom heeft ook deze keer de SP Landgraaf, in samenwerking met de afdeling Heerlen, weer busvervoer geregeld. De bus vertrekt om 8.45 uur bij het station in Heerlen. Een buskaartje kost € 10,00. De buskaarten zijn echter alleen in Heerlen te verkrijgen! Maar mocht u toch liever op eigen gelegenheid willen gaan dan kan dat natuurlijk ook.

Maar het is nog maar twee weken, meldt u dus snel aan!