SP-Caravan in op de Kamp

15 januari 2007

SP-Caravan in op de Kamp

Zoals u misschien wel weet heeft onze afdeling voor de verkiezingen van 22 november een tomaatrode caravan gebruikt voor de campagne. Wij hebben toen aan de inwoners van Landgraaf beloofd dat we niet alleen vlak voor de verkiezingen aandacht voor hen hadden. Wij hebben toen uitgesproken dat we 4 jaar lang ons interesseren voor de burger. Dit was iets wat ons uniek maakt ten opzichte van andere partijen. Deze verkiezingsbelofte moet worden ingelost.

Wij hadden destijds besloten 1 keer per maand op een weekmarkt of op zaterdag in Op de Kamp te gaan staan om te luisteren naar de burger. De eerste keer van dit jaar zal zijn op zaterdag 20 januari in Op de Kamp. Wij willen dan tussen 10.00 en 14.00 uur met een aantal enthousiastelingen naar de klachten van de burger luisteren en onze visie op deze problematiek geven. Voorbeelden hiervan zijn de invoering van de WMO per 1 januari 2007, het openbaar vervoer verzorgt door Veolia, de huisvesting van de voedselbank en natuurlijk Mondo Verde.

Wij zijn nu op zoek naar een aantal enthousiaste SP’ers die ons hierbij willen helpen. Mensen die zich een paar uurtjes samen willen inzetten voor een sociale maatschappij. Natuurlijk kunt u ook met uw vragen en klachten over allerlei onderwerpen dan bij ons terecht.

U kunt zich hiervoor opgeven bij:

Thea Evers, organisatiesecretaris
Tel. 045-5332058
E-mail: th.evers@home.nl

Wij hopen u te kunnen begroeten zaterdag 27 januari a.s.