Tribune Lokaal December 2006

22 december 2006

Tribune Lokaal December 2006

Beste SP-er,
Op woensdag 22 november heeft de SP een historische doorbraak gerealiseerd door maar liefst 25 Tweede-Kamerzetels te halen.

Zonder de enorme betrokkenheid en inzet van onze leden en afdelingen zouden we nooit zover gekomen zijn. Ik wil je daarvoor hartelijk danken. Laten we er de komende tijd alles aan doen om de gegroeide steun voor onze partij vast te houden en verder uit te breiden. In de afgelopen dagen heb ik een groot aantal berichten ontvangen van politieke partijen uit andere Europese landen. Naast felicitaties klinkt daarin de verbazing door over onze verkiezingsoverwinning. We zijn bezig geschiedenis te schrijven, en ... we zijn nog lang niet uitgeschreven. We zijn ondertussen door de grens van 50.000 leden heen gegaan. Op naar een socialer en beter Nederland!

Met hartelijke groet,
Hans van Heijningen ( Algemeen secretaris )

P.S. Ik stel het op prijs als je mijn woord van waardering ook wordt doorspeelt aan die mensen die niet SP-lid zijn en hebben meegeholpen aan dit succes.