Een betere wereld begint in Landgraaf

3 januari 2006

Een betere wereld begint in Landgraaf

Op de ledenvergadering van 28 december jl. is de kandidatenlijst van de SP voor de gemeenteraadsverkiezingen op 07 maart 2006 definitief vastgesteld. De eerste vijf kandidaten zijn: Jeanny Berg, Ben Rewinkel, Sjef Frins, Marc van Caldenberg en Rinus Fransen. Jeanny Berg, met algemene stemmen, is voor de derde maal lijsttrekker.

SP afdeling Landgaaf is er klaar voor

Op de ledenvergadering van 28 december jl. is de kandidatenlijst van de SP voor de gemeenteraadsverkiezingen op 07 maart 2006 definitief vastgesteld. De eerste vijf kandidaten zijn: Jeanny Berg, Ben Rewinkel, Sjef Frins, Marc van Caldenberg en Rinus Franssen.
Jeanny Berg, met algemene stemmen, is voor de derde maal lijsttrekker.

Landelijk is het thema bij de gemeenteraadsverkiezingen “een betere wereld begint in ……”.
De Landgraafse SP vult dit landelijke thema in met een eigen programma van punten waarbij telkens de uitgangspunten Menselijke waardigheid, Gelijkwaardigheid en Solidariteit met hoofdletters worden geschreven. Ook komt in het programma telkens de term ‘leefbaarheid’ voor. Wijken en buurten moeten wat de SP betreft niet alleen veilig zijn, maar ook een plek waar het prettig is om te wonen, spelen en te werken. Klinkt aardig zult u zeggen, en zegt niet iedereen dat? De SP Landgraaf geeft deze begrippen in een document van meer dan twintig pagina’s handen en voeten. Concreet en in heldere woorden.
Binnen enkel weken kunt u dit verkiezingsprogramma opvragen bij Jeanny Berg.

De verkiezingsfolder is al bij de drukker en verschillende acties zijn in voorbereiding.
De aftrap voor de gemeenteraadsverkiezingen wordt door de SP Landgraaf gegeven met een fietstocht op 18 februari. Deze tocht is voor de hele familie. Deelname kost € 2.00. De opbrengst is voor de voedselbank. Start en finish zijn op de markt van Op de Kamp. Iedereen wordt uiteraard beloond met een bord overheerlijke tomatensoep volgens traditioneel SP recept. Verdere informatie volgt.

De volledige kandidatenlijst is:

01. Jeanny Berg
02. Ben Rewinkel