brandmelder

20 februari 2010

verklaring Joey

Vandaag is met Joey Hirsch en zijn ouders gesproken over de commotie die zijn filmpje op internet teweeg heeft gebracht. Joey is zeer aangedaan over deze mislukte parodie op “New Kids on the Block”. Hij heeft oprecht zijn spijt betuigd. Hij biedt zijn excuses aan en verbindt hieraan ook de conclusie dat hij voor de SP geen functie meer kan bekleden. Mocht hij volgens de kieswet bij de verkiezingen recht hebben op een zetel in de raad, dan zal hij hiervan afzien.

2 mei 2009

Partijraad

Tijdens de partijraad van vandaag zijn we aan de slag geweest met een groot aantal zaken. Mooi om te melden is dat we er weer drie volwaardige afdelingen bij hebben. Eén van die afdelingen is de Limburgse gemeente Leudal. We wensen onze vrienden daar veel sukkes.

19 juni 2008

Iedere woning een brandmelder (2) nu met geluidsfragment

brandmelderIn de commissievergadering burgers/middelen van 4 maart j.l. heeft de SP voorgesteld om een onderzoek te doen naar de mogelijkheid om voor iedere woning brandmelders beschikbaar te stellen. De burgemeester, als verantwoordelijke voor de brandweer in Landgraaf, had toegezegd om hiernaar een onderzoek te doen maar wil die toezegging nu intrekken.

3 maart 2008

Iedere Landgraafse woning een brandmelder.

brandmelderIn de commissievergadering burgers/middelen heeft de SP voorgesteld om een onderzoek te doen naar de mogelijkheid om voor iedere woning brandmelders beschikbaar te stellen. De burgemeester heeft toegezegd om een onderzoek hiernaar te doen.