Actie SP-Landgraaf als aanmoediging voor andere afdelingen!

13 september 2023

Actie SP-Landgraaf als aanmoediging voor andere afdelingen!

Foto: SP

Tijdens het speciale regio-overleg van maandag 11 september werd op het einde van de vergadering met de beamer deze foto op de muur geprojecteerd.
Onze afdeling werd door regiovoorzitter Mathijs Fiddelaers en aanvullend door kaderlid Anita Berg van de SP-afdeling Opleiding en Ondersteuning flink in het zonnetje gezet wegens de geslaagde klopactie in de wijk Lauradorp, die ook nog eens een ledenwinst van 3 personen op leverde.
Dank hiervoor voor de 6 deelnemers, maar ook voor het gehele kaderteam. Ook Jan, Anita en Mathijs bedankt voor de ondersteuning.

Dit geeft onze afdeling weer de energie om de komende activiteiten zoals het Prinsjesdagprotest op 17 september, de Behoud ons ZIEKENHUIS-actie in Heerlen op zaterdag 23 september en, tegelijk op de zelfde zaterdag, het bijwonen van het Landelijk SP-Congres in Arnhem.
Daarna gaan we ons focussen op de Tweede Kamerverkiezing op 22 november 2023: de geplande partytentacties op 4, 11 en 18 november,  het flyeren deur aan deur, de plakactieviteiten op de gemeentelijke plublicatieborden, het ophangen van de tweedelingborden en/of de plaatsing van de driehoeksborden plaatsen.

Al met al SP afdeling LANDGRAAF gaat er voor.