Meldpunt

8 januari 2015

Meldpunt

Het kabinet heeft, zoals u ongetwijfeld weet, een boel taken overgedragen aan de gemeenten. Iedere gemeente gaat anders om met deze taken. Afhankelijk van politieke keuzes die door de gemeenteraad gemaakt zijn, zullen de gevolgen voor burgers in Landgraaf dan ook heel anders zijn dan voor de burgers in Brunssum, Kerkrade, Heerlen, etc.

De SP Landgraaf heeft haar uiterste best gedaan de gevolgen van de maatregelen die het kabinet genomen heeft zo klein mogelijk te laten zijn voor de Landgraafse burgers. Maar omdat het een heel nieuwe taak voor de gemeente is, hebben we een meldpunt geopend voor problemen of klachten over de participatiewet, de WMO of de zorg in Landgraaf.

Het kan namelijk zijn dat er ergens onduidelijkheid over is, een probleem ontstaat of een klacht voorkomt. Graag willen wij u daarbij behulpzaam zijn, om samen te zoeken naar een oplossing.

U kunt het meldpunt vinden op onze website, rechts bovenaan. Maar u kunt natuurlijk ook altijd contact opnemen met onze hulpdienst via telefoonnummer: 542 1945