SP caravan weer op het Raadhuisplein.

29 maart 2008

SP caravan weer op het Raadhuisplein.

SP caravan op Raadhuisplein
Na een winterstop stonden we met de SP-caravan weer op het Raadhuisplein met informatiemateriaal. Net zoals verleden jaar zullen we hier telkens de laatste zaterdag van de maand staan waarbij we ook iedereen met vragen en opmerkingen graag te woord staan. Vandaag deelden we onder andere Spanning 2/2008 uit met als thema: Wat Wilders wil.

voorpagina Spanning 2 2008

We hadden enkele honderden exemplaren van Spanning om uit te delen. Wat opviel was dat veel mensen bij het zien van de titelpagina, met het hoofd van Wilders prominent aanwezig, al direct verder liepen. Dit ondanks dat we met onze jassen en hesjes toch duidelijk herkenbaar waren als SP-ers. Voor de lezers die via internet deze editie van Spanning nog een rustig willen lezen: www.sp.nl/nieuws/spanning/200802/.
De laatste NU kranten en Tribunes die we ook uitdeelden gingen wél veel vlotter van de hand.

We stonden deze keer niet op onze vertrouwde plek naast de Vietnamese loempia’s maar naast de hoofdingang van het raadhuis. Het hele plein was namelijk ingenomen door demonstraties van motoren, op afstand bestuurde auto’s en terreinwagens.